Levering | Garantie

LEVERING:

  • Wij verzenden de bestelling ( indien op voorraad ) binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling. Wanneer wij hier niet aan kunnen voldoen, wordt je hierover tijdig geïnformeerd per email.
  • Alle artikelen worden direct uit voorraad geleverd uit ons magazijn te Nieuw-Vennep. 
  • Je wordt per mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling. Je ontvangt van ons een email met een track&trace nummer, wanneer jouw bestelling is verzonden.
  • De artikelen worden zorgvuldig verpakt (kopiefactuur ingesloten) en conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder verzonden. Na aanbieding van de verzending gelden de bezorgvoorwaarden van de vervoerder. HAPPYMOOD kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de overschrijding van de aangegeven levertijden, beschadiging of verlies van de zending. 
  • Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan wordt je hiervan op de hoogte gesteld via e-mail en zal het vooruitbetaalde bedrag (uiterlijk binnen 30 dagen) op jouw rekening worden teruggestort. 
  • Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit wordt duidelijk aangegeven in het bestelproces.

BESTELLING AFHALEN:

  • Afhalen van jouw bestelling is ook mogelijk. Maar let op!! alleen op afspraak. Je kunt dit aangeven in het bestelproces en je krijgt hierna een bevestiging per mail dat jouw order is ontvangen. 

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

  • Op ieder product dat je koopt bij Happymood heb je garantie op productie en fabricagefouten.
  • Happymood houdt zich aan de officiële garantietermijnen, die gesteld worden door leveranciers, importeurs en fabrikanten.
  • De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Happymood en zijn toeleveranciers.
  • Wanneer je een product wilt indienen voor garantie, zijn de kosten voor het verzenden naar Happymood voor jouw eigen rekening. Wanneer de garantie wordt gehonoreerd zijn alle kosten ( verzending naar toeleveranciers, eventuele reparatiekosten en verzending terug naar de klant ) voor rekening van Happymood en krijg je ook de gemaakte verzendkosten terug.
© 2015 - 2018 Happymood | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel